Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

donderdag, september 21, 2006

Navelpiercing...AU!

Met mijn stomme hoofd ben ik achter mijn bureau blijven hangen... met mijn navelpiercing! Na een paar weken sukkelen met mijn ontstoken navel, besloot ik dan toch om vandaag terug te gaan naar de piercingstudio (www.bodymx.nl). Gelukkig werken hier alleen maar verpleegkundigen en huisartsen. Er werd naar gekeken en ik krijg nu een antibiotica-zalfje om erop te smeren! Over 3 weken moet het toch echt weer helemaal genezen zijn. Pff... Gelukkig maar :)

4 Comments:

At donderdag, september 21, 2006, Anonymous Anoniem said...

Je had niet verteld dat je achter je bureau was blijven hangen!!!!

 
At donderdag, september 21, 2006, Blogger Ilse said...

Haha... Daarom belde ik je vanmiddag om te vertellen dat ik ernaartoe ging :

x

 
At vrijdag, september 22, 2006, Anonymous Anoniem said...

Muts!!! Leuke log, maarreh, dat roze leest niet duidelijk, kun je dat anders niet donkerder of dikker maken?? Je staat iig al bij mn favourites;) X Lotka

 
At vrijdag, september 22, 2006, Blogger Eveline said...

Achter het bureau blijven hangen?? Auwww!!

 

Een reactie posten

<< Home