Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

dinsdag, september 26, 2006

Opleidingsniveau leraren daalt

Opleidingsniveau leraren daalt

DEN HAAG - Leraren zijn de komende jaren steeds minder hoog opgeleid. Dat komt omdat er meer personeel op mbo-niveau is aangetrokken, er meer onbevoegde leraren zijn en het aantal academici zal afnemen...

Goh.. dit kon ik je al vertellen sinds ik 3 jaar geleden het Florijn College binnen stapte...

1 Comments:

At vrijdag, september 29, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ja leuk he? Nouja, ik hoef me iig niet aangesproken te voelen;) Had je dinsdag het nieuws gezien op rtl4 toevallig? Dat was namelijk op mijn vorige school en de rector die in beeld kwam dus mijn oude rector (=ongevoelige klootzak)..heel gezellig! Ben blij dat ik nu op het Martinus sta, daar is het een stuk anders, ook qua opleidingen die mensen hebben gedaan;) X

 

Een reactie posten

<< Home