Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

zaterdag, oktober 07, 2006

Stageverslag

Dinsdag kwam mijn stagebegeleider op stagebezoek. Na een uur kletsen, vragen stellen en afspraken maken, vertelde hij mij dat ´ie van het gesprek graag een verslag wilde hebben. Natuurlijk moest ik dat verslag maken. Zo gezegd, zo gedaan.

De volgende dag kreeg ik een mailtje van hem:

Hallo Ilse,

Mijn complimenten voor jouw verslag. Perfect!

Hartelijke groet,

H.W.

Mijn dag kon niet meer stuk, want hij bepaald n.a.v mijn stageverslagen of ik dit jaar haal en dus dit jaar afstudeer!

2 Comments:

At zondag, oktober 08, 2006, Anonymous Anoniem said...

Goed joh!! Wel een beetje gemeen van hem om pas na het gesprek te vertellen dat er een verslag van moest komen, maar is dus allemaal goedgekomen;) X

 
At zondag, oktober 08, 2006, Blogger Eveline said...

Heeee, hartstikke goed joh!
Groetjes van ons.

 

Een reactie posten

<< Home