Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

dinsdag, oktober 24, 2006

Euro Disney

Wat was het heerlijk... Euro Disney. Het weer was geweldig. De parken zijn zoals altijd super. Ook ons mooie sjieke hotel was geweldig. Lekker in de sauna geweest, in de stoomcabine en in het zwembad. 's Avonds een luxe diner-buffet en 's ochtends een heerlijk uitgebreid ontbijt!

We hebben alle attracties gezien en ik ben zelfs in alle achtbanen geweest! Het thema was Halloween en dit was erg grappig. Overal lopende pompoenen en alles was oranje. De parade was trouwens ook erg mooi! Ja, het was wederom de moeite waard!

Nu zit de vakantie er alweer op en ben ik weer gewoon aan het werk :( Maar ja, komend weekend gaan we weer een weekendje weg, met de familie van mijn vader! Je hebt natuurlijk altijd baas boven baas :)

3 Comments:

At dinsdag, oktober 24, 2006, Anonymous Anoniem said...

Hehe, eindelijk schrijf je weer eens wat;)...Had natuurlijk al wel gehoord dat het leuk was geweest, goed plan dus van jullie! Dat Halloween thema lijkt me ook wel heel leuk, hebben ze het ook over gehad voor de Efteling, maar dat willen ze dan toch weer niet ofzo..flauw he? X Lotka

 
At dinsdag, oktober 24, 2006, Blogger Ilse said...

Erg jammer.. Het is echt een super leuk idee, ook voor de Efteling! Aankaarten bij je manager!! xx

 
At woensdag, oktober 25, 2006, Blogger Eveline said...

Ik vroeg me al af waarom 't zo stil was. ;) Klinkt allemaal errrg leuk! Disney in Halloween stijl, kun je niet wat foto's plaatsen? Ben wel benieuwd!

 

Een reactie posten

<< Home