Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

dinsdag, november 14, 2006

Toetsweek doorstaan

Jeej! Ik heb mijn toetsweek goed gemaakt. Van de twee toetsen, had ik twee voldoendes. Goed he?

Voor Nederlands had ik zelfs het hoogste punt van de klas: 8,3! Vond het erg goed van mezelf.

Voor mijn herkansing Strafrecht (Juridisch dus) had ik waarempel een 6,8! Dit was eerst een 4,5. Dus dit vond ik ook netjes.

Dus stiekem ben ik erg trots op mezelf.

4 Comments:

At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

Jij slaagt straks cum laude, zeker weten!

xxxxxx mama

 
At woensdag, november 15, 2006, Blogger Eveline said...

Hoef je helemaal niet stiekem te doen, mag ook gewoon hartstikke voluit! Goe gedaan meissie!

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

And so you should be! Goed man!!

 
At vrijdag, november 17, 2006, Anonymous Anoniem said...

goed...ik sluit me volledig aan bij mijn zusjes...goed gedaan nichtje!

 

Een reactie posten

<< Home