Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

dinsdag, november 14, 2006

Ik word beroemd :)

Ik ben door de screening heen van een programma van TV&Co. Samen met 2 klasgenootjes ga ik deelnemen aan het programma ´De Opdracht´. Met z´n 3tjes gaan we het opnemen tegen 7 andere scholen.

Op de opnamedag zelf krijgen we pas te horen waar deze opdracht over gaat. Het is in ieder geval gericht op onze opleiding.

Het wordt ook vaak uitgezonden. Òók van de screentest! Aankomende zaterdag vanaf half 9 op TV&Co!

IK WORD DUS BEROEMD!!
haha

5 Comments:

At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

Natuurlijk word jij beroemd, dat wist je toch al toen je nog een lein meisje was?
xxxx mama

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

klein meisje natuurlijk!

 
At woensdag, november 15, 2006, Blogger Eveline said...

Hahahaa, jaaaa, dat riep je al toen je nog een heel klein ukkie was. 'Wat wil je worden, Ilse?' en dan kwam steevast 'Beroemd!' Hoe, dat wist je dan nog even niet, maar dat je beroemd zou worden, dat stond vast.

 
At woensdag, november 15, 2006, Anonymous Anoniem said...

Inderdaad, gaat het er nu dan toch eindelijk van komen? Dag, lieve camera!!

 
At vrijdag, november 17, 2006, Anonymous Anoniem said...

tuurlijk gaat het er van komen, kan bijna niet anders toch

 

Een reactie posten

<< Home