Gewoon ik...

Deze blog gaat over mijn leven. De dingen die ik doe, mee maak of interessant vind zal ik dan ook opschrijven!

woensdag, december 06, 2006

Van alles...

Nou Alex is al eventjes weg. Hij maakt het erg goed en heeft het goed naar zijn zin. Met mij gaat ook alles goed. Ik kan het goed accepteren.

Gisterenavond Sinterklaas gevierd! Het was echt heel gezellig. Met z'n vieren hebben we eerst gegourmet. Aansluitend cadeaus uitgepakt. Maarten en ik hadden natuurlijk het meeste. Varierend van een nieuwe pyjama tot de nieuwe cd van Trijntje Oosterhuis.

Op stage gaat het ook goed. Ik mag nog een halfjaartje blijven. Het is nog steeds erg leerzaam en krijg veel taken. Ben bezig met een aantal interessante projecten!

Nou dat was het wel weer. Tot de volgende keer ;)

5 Comments:

At woensdag, december 06, 2006, Anonymous Anoniem said...

Gek eigenlijk he, dat de kindjes nog steeds het meese krijgen!?
xxxx mama

 
At woensdag, december 06, 2006, Anonymous Anoniem said...

Ja, eigenlijk belachelijk haha...wij doen lekker aan kerst, gaan dit weekend een pakketje opsturen voor over de plas.

Heb jij trwns iets gehoord van die steekpartij afgelopen weekend in Oosterhout? Was recht voor de Kloek, ik moest gewoon omlopen op weg naar de Fever!! X

 
At woensdag, december 06, 2006, Blogger Eveline said...

Inderdaad eigenlijk heel belachelijk! Wij doen lekker aan Kerst, want Sinterklaas dat kennen ze hier niet. (Al is er wel een Pietje stiekem over komen varen, kijk maar op m'n blogje) En, we gaan ook een pakketje de plas oversturen, goh, naar wie zou dat nou gaan? ;)

 
At donderdag, december 07, 2006, Blogger Ilse said...

Nee heb niks meegekregen van die steekpartij! Heel raar.. Er zijn inmiddels twee jongens opgepakt. En dat in ons eigen Oosterhout!!! x

 
At woensdag, januari 10, 2007, Anonymous Anoniem said...

En wanneer is die vlgnde keer nou eens?

 

Een reactie posten

<< Home